Polski Związek Producentów Kruszyw zaprezentował nowe logo organizacji.
Podczas posiedzenia Zarządu Polskiego Związek Producentów Kruszyw po uprzedniej ocenie modyfikacji jednego z opracowanych logotypów wybrano wariant stanowiący odświeżenie wersji graficznej funkcjonującego znaku PZPK. Znak ten stanowił podstawę do opracowania księgi identyfikacji wizualnej i zostanie zaprezentowany podczas Ogólnego Zgromadzenia.
Nowe logo nawiązuje do poprzednio stosowanego m.in. poprzez zarys granic RP i wpisaną w nie flagę oraz schematyczne przedstawienie ziarna kruszywa. Kolorystyka jest jednak bardziej minimalistyczna w porównaniu do starego znaku. W nowej wersji zastosowano jedynie kolory biały, czarny, czerwony i szary, podczas gdy stara wersja zawierała czerwony, żółty i zielony.
Nowa koncepcja odwołuje się do tradycji Związku poprzez formę, ale nowoczesny styl i kolorystyka bardziej odpowiadają standardom XXI wieku.
Źródło i fot.: kruszpol.pl