„Hardox in My Body” to program marki SSAB adresowany do producentów, którzy wykorzystują trudnościeralną stal Hardox w konstrukcjach swoich produktów takich jak kontenery, zabudowy wywrotek, przyczepy, maszyny rolnicze czy sprzęt do robót ziemnych.

Do programu przystąpiły kolejne firmy – ZM Metaltech, ZPUH JK Miłosz Kiedrowski oraz Istrail Sp. z o.o.

Celem programu Hardox in My Body jest zapewnienie uczestnikom priorytetowego dostępu do wsparcia technicznego, materiałów marketingowych i konsultacji podczas projektowania i produkcji wyrobów z zastosowaniem oryginalnych stali trudnościeralnych i wysokowytrzymałych SSAB.

Partnerzy programu reprezentują różne branże, ale łączy je jedno – innowacyjne podejście do projektowania konstrukcji przy użyciu stali specjalnych SSAB, które przyczyniają się do wydłużenia okresu eksploatacji produktów, redukcji masy konstrukcji i zwiększenia ładowności - jak w przypadku kontenerów JK, zabudów wywrotek Istrail czy maszyn rolniczych Metaltech.

Marcin Beer z firmy Metaltech wyjaśnia: – Testowanie nowych rozwiązań konstrukcyjnych przyczep na etapie projektowania i prototypowania idealnie wpisuje się w pogłębienie współpracy z firmą SSAB w ramach programu. Zaletą partnerstwa w ramach programu jest nie tylko użyta stal, ale także kojarzenie produktów z silną i godną zaufaną marką.

Uczestnictwo w programie „Hardox in My Body” (HIMB) daje możliwość priorytetowego dostępu do wsparcia technicznego SSAB oraz wspólnych działań marketingowych. Produkty końcowe ze znakiem Hardox promowane są przez SSAB – znak Hardox to dowód, że produkt powstał u certyfikowanego partnera programu z zachowaniem najwyższych standardów jakości.

– Nasza firma zdecydowała się na udział w programie HIMB w celu promowania nowych produktów wykonanych ze stali Hardox. Mamy nadzieję, że pomoże nam to w ekspansji na nowe rynki oraz w ciągłym poszerzaniu grona zadowolonych klientów. Jesteśmy przekonani, że uczestnictwo w programie SSAB pozwoli nam dotrzeć do odbiorców, którzy oczekują wysokiej jakości produktów – mówi Karol Górka, szef działu zaopatrzenia i logistyki z ZPUH JK Miłosz Kiedrowski.

Firmy przystępujące do programu HIMB są wcześniej starannie oceniane przez SSAB. W toku współpracy muszą spełniać postawione im kryteria jakościowe, dlatego też partnerami programu zostają najlepsze firmy na rynku. W zamian za to mogą liczyć na dostęp do narzędzi i materiałów marketingowych, wspólne kampanie i akcje promocyjne.

– Udział w programie HIMB pozwoli nam na uwidocznienie materiału, z jakiego wykonana jest skrzynia wywrotki,  na rynkach wschodnich, gdzie nasza marka nie jest jeszcze znana. W szczególności na tych rynkach, które dobrze znają już stal Hardox. Nasze oczekiwania związane z uczestnictwem w programie wiążą się też ze wsparciem marketingowym, np. materiałami marketingowymi SSAB czy wsparciem podczas imprez targowych – mówi Radosław Jurkiewicz, Sales Manager z Istrail Sp. z o.o.

Oprócz programu „Hardox in My Body”, SSAB oferuje również program „My Inner Strenx”, który skierowany jest do firm stosujących Strenx - stal konstrukcyjną o wysokiej wytrzymałości. Więcej informacji na temat obu programów znajduje się na stronie www.ssab.pl